|
Parça Hariç Bakım ve Danışmanlık
Anlaşması
Müşterideki Server, PC ve Terminallerin
İşletim Sistemleri, Ofis yazılımları, microsoft ürünleri destekleri ile network ve
donanım bakım ve desteklerini kapsar.
Arıza durumunda sadece değiştirilen arızalı parça bedelleri müşteriden talep
edilir.
Anlaşma şekline göre çağrı gelsin gelmesin her hafta veya 15 günde bir
müşteri ziyaret edilerek kullanıcılarla görüşülüp kontrol yapılır.Bilgi işlem konusunda müşteriye yenilikler
bildirilir.
Ayrıca çağrı üzerine 5 gün x 8 iş saati
kesintisiz servis desteği alma hakkı vardır.
Parça Hariç Bakım Anlaşması
Yukarıdaki anlaşma ile aynıdır.Yalnızca çağrı üzerine
servis verilir.
Çağrı Başı (Per Call) Teknik Destek
Müşteri istediği durumlarda destek
verilmesini içerir. Her servis çağrısı başına ücret alınır.
Müşteri yerinde Servis ücreti ilk saat 30 $ + KDV daha sonraki her saat 20
$+KDV’dir.
Müşteri tarafından Merkezimize getirilip götürülen cihazlar için
servis ücreti saati 30 $ + KDV'dir.
Çalışılan süre bir saatten az ise 1 saat olarak hesaplanır.
Bakım Anlaşması Avantajları ve
Açıklamalar
Direk
olarak anlaşmalı müşterimiz ile ilgili müşteri temsilcisi görevlendirilir.
Müşterimiz aradığında sorunu ile ilgili cevap veren, gerekli takip
işlemlerini yapan bir görevli karşısında bulur.
Anlaşmalı müşteri donanım parkı ilk kontrollerde bakımları yapılır, arızaları
giderilir ve donanım teknik özellikleri çıkarılır.
Anlaşmalı müşterinin tüm donanım parkına
yılda iki kez periyodik bakım yapılarak iç ve dış temizliği yapılır.
İşletim sistemleri ve Microsoft ofis programları desteği anlaşmalara dahildir.
Anlaşmalı müşterilere sınırsız, beklemesiz ve anında telefon desteği verilir.
Anlaşmalar marka bağımsız olarak müşteri
donanımının ve network alt yapısının tamamını kapsayacak
şekildedir.
Anlaşma çerçevesinde müşteri yerinde
destek istendiğinde, maximum cevap
verme süresi şehir içinde 8 iş saatidir.
Donanım upgrade işlemleri servisimizde servis ücreti istenmeden sadece parça
ücreti karşılığı anlaşmalı müşterilerimize yapılır.
Anlaşmalı müşterimizin anlaşma şekline
göre 5 gün x 8 iş saati kesintisiz servis desteği alma hakkı vardır.
Bakım Anlaşma talepleriniz için lütfen destek@font.com.tr adresine mail gönderiniz.
SORULARINIZ VE TEKLİF İÇİN;
DESTEK
|