BAKIM ANLAŞMASI

 

 

 

                                                                                

Parça Hariç Bakım ve Danışmanlık Anlaşması

Müşterideki Server, PC ve Terminallerin İşletim Sistemleri, Ofis yazılımları, microsoft ürünleri destekleri ile network ve donanım bakım ve desteklerini kapsar. 
Arıza durumunda sadece değiştirilen arızalı parça bedelleri müşteriden talep edilir. 
Anlaşma şekline göre çağrı gelsin gelmesin her hafta veya 15 günde bir müşteri ziyaret edilerek kullanıcılarla görüşülüp kontrol yapılır.Bilgi işlem konusunda müşteriye yenilikler bildirilir.
 

Ayrıca çağrı üzerine 5 gün x 8 iş saati kesintisiz servis desteği alma hakkı vardır.

Parça Hariç Bakım Anlaşması

Yukarıdaki anlaşma ile aynıdır.Yalnızca çağrı üzerine servis verilir.

Çağrı Başı (Per Call) Teknik Destek

Müşteri istediği durumlarda destek verilmesini içerir. Her servis çağrısı başına ücret alınır.
Müşteri yerinde Servis ücreti ilk saat 30 $ + KDV daha sonraki her saat 20 $+KDV’dir.
Müşteri tarafından Merkezimize getirilip götürülen cihazlar için servis ücreti saati 30 $ + KDV'dir.
Çalışılan süre bir saatten az ise  1 saat olarak hesaplanır.

Bakım Anlaşması Avantajları ve Açıklamalar

 Direk olarak anlaşmalı müşterimiz ile ilgili müşteri temsilcisi görevlendirilir.
Müşterimiz aradığında sorunu ile ilgili cevap veren, gerekli takip işlemlerini yapan bir görevli karşısında bulur.
Anlaşmalı müşteri donanım parkı ilk kontrollerde  bakımları yapılır, arızaları giderilir ve donanım teknik özellikleri çıkarılır.

Anlaşmalı müşterinin tüm donanım parkına yılda iki kez periyodik bakım yapılarak iç ve dış temizliği yapılır.
İşletim sistemleri ve Microsoft ofis programları desteği anlaşmalara dahildir.

Anlaşmalı müşterilere sınırsız, beklemesiz ve anında telefon desteği verilir.
Anlaşmalar marka bağımsız olarak müşteri donanımının ve network alt yapısının tamamını kapsayacak şekildedir.
Anlaşma çerçevesinde müşteri yerinde destek istendiğinde, maximum cevap verme süresi şehir içinde 8 iş saatidir.
Donanım
upgrade işlemleri servisimizde servis ücreti istenmeden sadece parça ücreti karşılığı anlaşmalı müşterilerimize yapılır.
Anlaşmalı müşterimizin anlaşma şekline göre 5 gün x 8 iş saati kesintisiz servis desteği alma hakkı vardır.

Bakım Anlaşma talepleriniz için lütfen destek@font.com.tr  adresine mail gönderiniz.

SORULARINIZ VE TEKLİF İÇİN;

DESTEK

 

 

 

 

 

CopyRights © 2002-2003. All Rights Reserved by www.font.com.tr
E-mail:webmaster@font.com.tr